Chavez Forum Forum Index

Chavez Forum

Chavez Forum

PortalPortal  blogBlog  AlbumAlbum  UsergroupsUsergroups  MemberlistMemberlist  GBGuestbook  User PanelUser Panel  RegisterRegister 
 FlashChatFlashChat  FAQFAQ  SearchSearch  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  StatisticsStatistics  LinksLinks  Log inLog in 
 CalendarCalendar  DownloadsDownloads  Comments to your karmaComments to your karma  ToplistToplist  Recent topicsRecent topics  Voting forumVoting forum

parels of oogverblindende
Users browsing this topic:0 Registered, 0 Hidden and 0 Guests
Registered Users: None


 
Post new topic   Reply to topic    Chavez Forum Forum Index -> Forum di prova
View previous topicEmail to a Friend.Users who have viewed this topicSave this topic as a txt filePrintable versionLog in to check your private messagesView next topic
Author Message
Banning

Apprendista
Apprendista


Iscritti

Gender: Gender:Female
Age: 35
Joined: 09 Oct 2020
Posts: 88
Banning is offline 







italy
PostPosted: 30 Nov 2020 08:27:19    Post subject:  parels of oogverblindende
Description:
Reply with quote

Elke Galia Lahav-jurk is ontworpen om net zo onvergetelijk te zijn als de momenten waarvoor ze zijn gemaakt, als een
Only registered users can see links on this board!
Get registred or enter the forums!
mooi
Only registered users can see links on this board!
Get registred or enter the forums!
kunstwerk. "Als ik me de Galia Lahav-vrouw voorstel, zie ik een sterke, gedurfde en onafhankelijke vrouw", zegt Lahav. 'Ze is niet verontschuldigend en weet wat ze wil. Ze is fel en zacht tegelijk. Ze heeft moed, maar ze waardeert ook traditie en romantiek. Ze is het volledige pakket, helder en glamoureus. Ze draagt ??zichzelf met vertrouwen en weet dat een echte schoonheid van binnenuit komt. "

De Pret-a-porter-lijn is geschikt voor deze vrouw voor elke speciale gelegenheid in haar leven. "Geboren om bruiden te voorzien van een volledige bruidsgarderobe om in al hun bruidsbehoeften te voorzien, van het repetitiediner tot de burgerlijke ceremonie en de feestjurk," breidt de lijn het assortiment van het merk uit voor bruiden die op zoek zijn naar iets anders, maar met de kenmerkende verfijnde stijl en luxe materialen waar Galia
Only registered users can see links on this board!
Get registred or enter the forums!
Lahav om bekend staat. Naast de Bruidsschoenenlijn, die binnenkort wordt uitgebreid, is Galia Lahav er voor de bruid, bij elke stap.

Prachtig klassieke echte bruid Natalie in Suzanne Neville-jurk ‘Solitaire’.

‘De Suzanne Neville-boetiek was de eerste trouwjurkenwinkel die ik bezocht, en‘ Solitaire ’was de eerste jurk die ik probeerde. Ik had geen idee wat voor soort trouwjurk ik wilde toen we binnenkwamen, alleen dat ik een ‘back-feature’ wilde.

De geweldige Jane bracht me snel in ‘Solitaire’ en ik werd meteen aangetrokken door de strakke lijnen van het sleutelgat op de achterkant en de ongebruikelijke, tegenwichtige halslijn en bandjes. Het was ook gemaakt van een prachtige Italiaanse crêpe waardoor het lichtgewicht en gemakkelijk te verplaatsen (en te dansen!) Was, wat als een klein meisje een echte bonus was. Daarna
Only registered users can see links on this board!
Get registred or enter the forums!
probeerde ik wat aanvoelde als honderden andere jurken, maar niets was te vergelijken; Ik kon ‘Solitaire’ niet uit mijn hoofd krijgen en wist dat dit de jurk voor mij was.

Het vinden van de perfecte jurk kan een uitdaging zijn, maar ik woon ook in Hong Kong, dus ik had maar een beperkt aantal reizen terug naar het VK voorafgaand aan de bruiloft om mijn trouwjurk te laten passen. Dit had ongelooflijk stressvol kunnen zijn, maar Jane en haar team waren zo begripvol en meegaand. Ze verzetten bergen om het leven voor mij zo gemakkelijk mogelijk te maken tijdens die korte huisbezoeken, werkten aan mijn hectische schema en lieten er geen twijfel over bestaan ??dat de jurk op de dag dat de jurk prachtig zou passen.

Op die dag voelde ik me zo mooi en comfortabel in ‘Solitaire’. Door de magische korsetten voelde ik me zo zelfverzekerd tijdens het eten, drinken, dansen en rennen in het algemeen de hele dag. Ik kreeg zoveel complimenten over mijn jurk en vond het heerlijk om iedereen te vertellen dat ik Suzanne Neville droeg.

Ik ben ongelooflijk dankbaar dat ik niet alleen een tijdloze, klassieke en ongelooflijk elegante trouwjurk heb gevonden om te dragen, dus ik kan Suzanne, Jane en hun team niet genoeg bedanken voor het feit dat ze me zo gelukkig hebben gemaakt en dat ik me een baziljoen dollar voel "

Voor de collectie verzamelde Galia Lahav het beste ontwerptalent voor schoenen om een ??strakke collectie te cre?ren met de meest trendsettende, maar toch elegant klassieke opties die passen bij een reeks persoonlijke stijlen en soorten huwelijksfeesten. Onze schoenen zijn vervaardigd door de meest bekwame ambachtslieden in Itali? en zijn gemaakt van de beste en meest luxueuze materialen: zacht nappaleer, rijk crêpe-satijn, subtiel kalfssuède, elegant kant en glittertule.

De kernstijlen zijn onder meer de ‘Ariel’, een glimmende pomp met enkelbandjes geaccentueerd met een weelderige Swarovski-kristallen gesp; de Charlotte, een peep-toe-stijl met bandjes en kanten panelen; en de Marie, een '40s-glamour en met juwelen ingelegde T-strap-hiel.

Een drietal silhouetten is ook verkrijgbaar in variaties van prachtige accenten om flexibiliteit te bieden die past bij uw bruidsensemble en feestvibe. De ‘Astrid’ slingback, met het chique knoopdetail en een glittervamp, verbluft in een monochroom ivoor of een feestelijk zilver. De op Old Hollywood ge?nspireerde ‘Kate’ peep-toe is versierd met weelderige oversized parels of oogverblindende Swarovski-kristallen discoballen. De scherpere, moderne peep-toe bootie ‘Lucinda’ is afgewerkt met ofwel prachtige kanten panelen of een doorschijnende witte tule bezaaid met schitterende juwelen. Alle stijlen hebben onze kenmerkende sculpturale hak van 105 mm, die het gedurfde en verleidelijke statement van de mondige Galia Lahav-bruid
Only registered users can see links on this board!
Get registred or enter the forums!
compleet maakt - of je nu door het gangpad loopt, de dansvloer regeert of de ochtend erna een brunch houdt (misschien onder het genot van een mimosa).

Elk van de stijlen is net zo onderscheidend en expressief als jij, maar ook ongelooflijk veelzijdig om je door meerdere momenten tijdens je bruiloft te leiden. De ‘Kate’ laat bijvoorbeeld je speelse kant zien, of je nu onder een lange jurk uit gluurt of geniet van de schijnwerpers dankzij een mini-jurkje voor na het feest. Of de ‘Astrid’ behoudt zijn chique elegantie door uw snelle verandering van een prinsessenjurk naar een jumpsuit voor een receptie. Omdat we begrijpen - vooral tegenwoordig - dat u doordachte investeringen doet op elk onderdeel van uw speciale dag.
Back to top
View user's profile Send private message
Adv



PostPosted: 30 Nov 2020 08:27:19    Post subject: Adv





Back to top
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Chavez Forum Forum Index -> Forum di prova All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum





Chavez Forum topic RSS feed 
Powered by MasterTopForum.com with phpBB © 2003 - 2008